Norsk Stål utvikler kundeportal

Norsk Stål utvikler kundeportal med mange spennende funksjoner.

Kundeportalen gjør det mulig å handle produkter fra Norsk Stål på nett, samtidig som at våre kunder får økt service som bl.a. innebærer:

  • Komplett produktkatalog
  • Priser
  • Se ordrehistorikk
  • Hente ut fakturakopier
  • Restvarer
  • Favorittlister
  • Sertifikater

Kundeportalen er for øyeblikket under testing hos utvalgte kunder, mens full utrulling av portalen vil skje i løpet av nær framtid. 

I tillegg til selve kundeportalen har vi og besluttet å åpne en egen kundeserviceavdeling i Horten. Våre kundeservicemedarbeidere vil ta seg av alle ordrer og henvendelser i forbindelse med kundeportalen, og de står klar for å svare på spørsmål som måtte dukke opp.  

Prosjektet er en særdeles spennende investering som vi gleder oss til å få fullstendig på plass.

Vi håper dette vil gi dere en enda bedre opplevelse som kunde av Norsk Stål - den beste partneren. 

Relaterte artikler